تحولات لبنان و فلسطین

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» ضمن تسلیت شهادت یحیی السنوار گفت که وی در میدان مبارزه، قهرمانی و شرافت به افتخار شهادت نائل آمد.

دبیرکل جنبش انصارالله: «یحیی السنوار» در میدان مبارزه، قهرمانی و شرافت به شهادت رسید

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسبت شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سخنرانی کرد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در این سخنرانی گفت: با حزن و اندوه فراوان خبر شهادت برادر بزرگ و مجاهد، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فرمانده شهید یحیی السنوار رحمه الله علیه را دریافت کردیم. ایشان در میدان مبارزه، قهرمانی و شرافت به شهادت رسید. ما به این مناسبت، به خانواده شهید السنوار، جنبش حماس، گردان های قسام و همه ملت فلسطین صمیمانه تسلیت می‌گوییم.

وی در ادامه تأکید کرد: جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های ملت مظلوم و مجاهدان عزیز فلسطین هدر نخواهد رفت. اگر دشمن تصور کرده است که شهادت فرمانده السنوار به فروپاشی جبهه جهادی بزرگ در نوار غزه و شکستن روحیه معنوی مجاهدان منجر خواهد شد، در توهم به سر می ‌برد. جنبش حماس منسجم است و از همان روز نخست تأسیس، رهبران خود را به عنوان شهید تقدیم کرده است و از شهادت مؤسس و بزرگترین رهبران خود تأثیر نپذیرفته، پرچم جهاد را بر زمین نگذاشته، میدان را ترک نکرده و تسلیم نشده است.

الحوثی اظهار داشت: اینکه دشمن با به شهادت رساندن فرماندهان مجاهد چنین القا می‌کند که برای خود دستاورد کسب کرده و اهداف خود را محقق ساخته، تصوری خیالی و نادیده گرفتن واقعیت های میدانی است. میراث بزرگی که رهبران مجاهد به جا گذاشته‌اند، وفاداری به جان فشانی‌های آنها و اهداف مقدسشان و ادامه راه آنها است و این مسئولیت همه امت و تعهد مجاهدان صادق است.

الحوثی تصریح کرد: حزب الله لبنان مرحله جدید تقابل با دشمن صهیونیستی را اعلام کرده و بینی رژیم اشغالگر را به خاک خواهد مالید. ما نیز در جبهه پشیبانی یمن بر تداوم مسیر خود برای تشدید عملیات‌های نظامی و جهادی در دریا و حملات موشکی و پهپادی به عمق رژیم صهیونیستی در چارچوب مرحله پنجم تشدید عملیات تأکید می‌کنیم.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: نیرنگ دشمنان و بمباران و تجاوز آمریکا به یمن هر اندازه ادامه داشته باشد، ما هرگز از حمایت ملت فلسطین دست برنخواهیم برداشت و مثل همیشه به برادران خود در فلسطین می‌گوییم که شما تنها نیستید و ما تا تحقق پیروزی در کنار شما خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.